Livskraft

Igår kom jag hem från nyårslägret Livskraft Mitt i Uppsala. Lägret (som riktar sig till kristna ungdomar) var helt fantastiskt och en jättebra upplevelse! Dagarna ägnades åt bibelstudier, seminarium, umgänge och en massa skratt! På nyårsnatten gick vi ut med facklor och tittade på fyrverkerierna och hade kramring. Det var första gången jag kramade typ 150 personer på en och samma kväll! ^^.

Vill ni se bilder kan ni kolla in min facebook men här är några i alla fall:


Underhållning


Lek


Sång i kyrkan


I matkön på nyår!


Dukat för fest


Fackeltåg


Jag och Anna (som jag åkte dit med) innan tolvslaget!

Nu är det fortfarande en vecka kvar på lovet! Lyxigt :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0